Het Logo is geïnspireerd op de oude vierkante manuscripten van de eerste horoscooptekeningen.
In het midden van het logo zie je een vierkant, gedraaid tussen de groene driehoek en de grijze zandloper. Dit vierkant staat in het logo symbool voor de horoscoop en is verdeeld in twaalf driehoekjes. Deze vertegenwoordigen de twaalf astrologische huizen en tekens van de dierenriem.
De driehoekjes hebben vier verschillende kleuren en staan voor de vier astrologische elementen; vuur, aarde, lucht en water. Volgens de leer van de functietypen van Carl G. Jung; intuïtie, gewaarworden, denken en voelen. In elke kleur zitten drie verschillende energiepatronen en deze staan symbool voor de drie astrologische kruizen die elk element bevat; hoofd, vast, beweeglijk.
De grote groene driehoek geeft de bouw van het psychische systeem weer, volgens de psychologie van Jung; breed aan de basis die als piramidevorm omhoog loopt. (vanaf de basis drie lagen van het onbewuste, daarna het bewustzijn, en het Ik in de top). De grijze zandloper in het logo vertegenwoordigt het symbool van de tijd; het leven op aarde, dat verbonden is met de cycli van de planeten aan de hemel.